Kristinas blogg

2007-10-11
20:47:18

115 stycken!!!

Ja, 115 layouter har jag gjort än så länge i år. Mitt mål var att göra
två stycken i veckan. Dvs 104 stycken under året. Det var ungefär
vad jag hann göra förra året.

Nu har jag satt ett litet nytt mål och det är att hinna i kapp så långt
som möjligt med årets bilder. Har kommit fram till midsommarbilderna.
Har beställt bilder fram tom julis slut. Så nu måste en ny
beställning gå i väg. Känns jätteskönt att ha hunnit så långt som jag gjort.

I början av året var jag framme i april månads bilder från 2006, så jag har
jobbat på rätt bra.

Här kommer en dubbel som jag använt mitt nya alfabet på!
Är minsann lite kär i STUDIO!!! Jag har även gjort en LO till med mitt STUDIO,
men den lägger jag inte ut här då det är en bad bild.

    

På den första sidan har jag använt mig av en overlay. Jag har sytt på
båda sidorna.

I morgon är det fredag och äntligen helg!! Patrik och Elin är lediga i morgon.
Jag slutar tidigt och sedan ska tjejerna och jag åka hem till Marie med
familj och fira tre tjejer som fyllt år!!!

Hoppas att ni får en härlig helg och slipper snö, som jag hört att
en del fått i dag.

Kram!!
Kommentarer:
2007-10-13 @ 12:49:05

Härliga LO´s med fin sommarkänsla! Oj, vad flitigt du har scrappat i år. Kul att träffas igår!
Kram!

2007-10-13 @ 16:09:29
#2: MiaS

Härliga loer! Och jösses, 115 stycken och det är ett tag kvar av detta året!!!!

2007-10-18 @ 16:40:11
#3: Patrik A

Oj, då behöver du inte scrappa mer i år:-)

2007-11-03 @ 12:47:36
#4: Marie

hjälp så mycket du har scrappat, så härligt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: