Kristinas blogg

2007-11-04
11:19:47

Lite nytt från mig igen.

Här kommer lite nytt som jag gjort på sistone. Varje onsdag träffas
vi några tjejer här i Ronneby och scrappar tillsammans i några
timmar. Jag har dock inte möjlighet att vara med varje onsdag. Men
jag försöker när jag hinner. Det är jättekul att träffas en stund och prata
scrap med andra. Jag brukar hinna börja på mina layouter och sedan
försöker jag dekorera de klart hemma.
Senaste gångerna har det blivit lite mera kortmakeri och målande av
stämpelmotiv.
Ska göra lite tändsticksaskar som en arbetskamrat till mig ska sälja
på julmarknad. Ska även försöka sälja en del på jobbet. Funderar också
på att göra julklappstags.

Här kommer mina alster.
   

Först ett kort till svärföräldrarna som de fick på sin 40-åriga bröllopsdag.

 Till Tuvas album från midsommar.

 Till Elins album. Bilder från midsommar.

 Även denna till Elins album. En sida om midsommarkransen.

    

Ett kort som jag gav till Marie när hon fyllde år för några veckor sedan. Har glömt
att visa det innan.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

I morgon bär det av till jobbet igen efter några dagars härlig ledighet.. Nu börjar det
en hektisk period med alla utvecklingssamtal. I år blir det lite annorlunda, då vi i
kommunen har jobbat med att sammanställa alla målen i ämnena och göra kriterier
som sedan är  inlagda i ett dataprogram, där vi bedömer hur eleverna ligger till i förhållande
till målen. Blir mycket nytt för föräldrarna. Men jag får hoppas att samtalen
ändå inte drar ut på tiden.

Hoppas ni får en härlig vecka!
Kommentar:
2007-11-05 @ 18:54:09

Kul att se korten och sidorna i bloggen, har ju sett dem live också, verkligen fina!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: