Kristinas blogg

2007-05-13
21:08:45

Oj vad länge sedan jag skrev här....

Flera veckor sedan är det sedan jag skrev här sist. Har haft en hel del att göra och samtidigt varit rätt trött. Men nu är snart terminen slut och en härlig sommar är på intåg.
Sist jag skrev var jag nog rätt trött med, för min svenska var inte den bästa har jag sett. Antar att det gick att läsa ändå trots mina små slarvfel!

I helgen har vi haft det fullt upp. Tuva fyllde nämligen 8 år i fredags. Det är inte klokt vad tiden går. Hon har firats med pompa och ståt i helgen! Det började i fredags morse då vi väckte henne med sång. Hon fick lite paket av oss. Hon sparade det bästa till sist. Hon hade nämligen önskat sig ett par röda crocs. VI har haft ett fasligt besvär med att hitta det, men lyckats. Hon blev jätteglad för de. Annars fick hon en bok, kläder, lite nagelack, parfyn och läppglans. Hon fick också ett dataspel med Pettson och Findus och Littelest Pet Shops
I fredagskväll hade hon bjudit in sina kompisar på pyjamasfest. Det var hon och tio tjejer till. De åt tacos, glass och massor av godis och snacks. Och de drack i massor. Var verkligen förvånad över hur mycket dricka som gick åt. De hade en rolig kväll och Tuva blev så glad för sina presenter. Hon fick många böcker, öronhängen, tröja, Littelest Pet shops, Polly, brevpapper, hårsnoddar och pysselsaker.
I lördags var hon först på gymnastikträning (generalrepetition inför söndagens uppvisning). Sedan var hon bjuden på en klasskompis kalas mellan 13.00 och 15.30. Sedan kom släkten hit kl 16.00. Så det var fullt upp.
Då fick hon ännu mera kläder, en armbandsklocka och en väckarklocka. Hon fick också pengar.
I dag söndag var det först simskola. Sedan kunde vi ta det lite lugnt innan Tuva skulle åka på gymnastik-uppvisningen. Samtidigt skulle Elin på barnkalas.
Men nu är helgen över och det är lugnt några dagar. Sedan är det ännu mera kalas....

Jag har hunnit skapa lite på sistone. Var bla med lite på en cybercrop på Scrappiz för några helger sedan.
Nu börjar jag närma mig julbilderna för 2006.
Ha det så gott!
image91

image92

image93

image97

image94

image95

image96
Kommentarer:
2007-05-14 @ 19:52:09
#1: ~Marie

Kan tänka mig att Tuva kände sig nöjd med sin helg! Oj, vad tiden går.
Fina LO´s och kort du har scrappat, som vanligt :o)

2007-05-19 @ 08:06:26
#2: Sanna

Wao vilket inspirationsinlägg!! Du har gjort så mycket fint! Nu ses vi snart!!!
kram

2007-05-31 @ 22:53:00
#3: Lina

jissus vad du har gjort grejer! o mycket härliga saker!
Älskade barn var ju helt underbar! Så snygg bården var! hur har du gjort den?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: