Kristinas blogg

2007-05-22
16:58:34

Lite uppdatering!

Dagarna springer på och det är fullt upp hela tiden. Sista tiden har det som sagt varit
mycket kalas. Men nu lugnar det sig några veckor men sedan är det en lite kalasomgång
till. De flesta Tuva känner fyller år på våren.
På Tuvas födelsedag födde våra kompisar sin lilla Ville. Han lät vänta på sig i nio dagar.
Snart hoppas jag att vi kan komma och hälsa på de. Elin och jag var och köpte en liten
present till honom och en till hans stora syster.
Har skapat lite LO´s på sistone. Orkar inte riktigt scrapa just nu, men hoppas få lite
mera ork snart. Nu är det fyra veckor kvar till semestern!
Lördagen den 2:a juni är jag med och håller i en scrapträff i Hoby. Är tredje året i rad
som den hålls. Jag är med som arrangör för andra året. I år har vi dock fått flytta på träffen
och lagt den senare på våren än tidigare.
Samma dag spelar Tuva Karlsson kicken i fotboll i just Hoby, så jag hoppas kunna hinna med
och titta på henne en sväng. De har hunnit spela två träningsmatcher. De mötte först Nättraby
förra tisdagen och då förlorade de med 10 - 2 (tror jag). I lördags mötte de Listerby och då
vann Tuvas lag med 9-1. Tuva valde att vara målvakt och hon stod hela första halvlek.
Det skötte hon riktigt bra. Hela laget spelade bättre på lördagen än på tisdagen. Får hoppas
att de känner sig lite vana och säkrare nu efter dessa matcher.

Snart är det skolavslutning. Tuvas andra blir det och tyvärr ser det ut som om jag kommer att
missa den. Hennes avslutning krockar med mina elevers. Vad ska man välja????!
Patrik har fått ledigt från jobbet i alla fall.

Här kommer det lite som jag gjort på sistone.
           

Ha det så gott!
Kommentar:
2007-05-24 @ 11:06:17
#1: Annelie

Jattefina skapelser! Forsta grattiskortet ar min favorit! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: