Kristinas blogg

2007-03-26
21:51:45

Länge sedan jag skrev här....

Tiden springer iväg alldeles för fort. Det är massor av saker som
ska hinnas med. Jobbet har tagit upp den största delen av min
tid senaste veckorna. Är mycket tungt nu och det är mycket tankar
som finns kring mina elever och hur de har det.
Men förhoppningsvis så ska det ljusna.

I kväll har jag varit på en härlig läromedelsföreläsning. Förra våren
bytte vi läromedel i matte och vi har ju i ungefär ett år jobbat med
detta nya material och i kväll fick vi chansen att gå och lyssna på
en av författarna. Jättekul och lärorikt.

I helgen var jag på Scrapmässan i Helsingborg. Min mamma och jag körde
tidigt i lördagsmorse och anlände till mässan strax före det öppnades.
Det var så kul att vara där igen. Blev en hel del handlat och en del fynd.
Träffade många känningar, bla Anna (acheter), Sanna och Lina. Jättekul
att träffa er!
Har fotat lite av det jag handlat, men orkar inte ladda ur bilderna från
kameran i kväll.
Utan här kommer lite som jag skapat för ett tag sedan.
Nu längtar jag så efter att få pyssla....
Ha det så bra!
image72
Ett äldre foto på Tuva från 2000. Den är gjord
till en scrapliftutmaning på Scrappiz.
Kommentarer:
2007-03-27 @ 08:58:46
#1: Lina

sicken snygg LO! kanonläcker!

2007-03-30 @ 07:14:35
#2: Sanna

Jag håller med Lina, kanonläcker layout!
Det var jätteskoj att träffa dig i helgen! kraaam

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: