Kristinas blogg

2007-03-11
09:46:13

Helg igen.

Ja, så var det helg igen. Veckorna flyter på. Har haft fullt upp med utvecklingssamtal
denna veckan. Nu har jag tre kvar denna veckan. Lite längre fram i vår ska jag
ha tio till med eleverna som går i tvåan. Sedan har jag haft en del saker att fixa med,
att tillverka spel och lite annat material. Sedan har jag upptäckt lektion.se där man
kan hitta en massa roliga förslag på lektioner. Har suttit där och letat en del.

Här kommer det lite bilder på hur Tuvas hår blev. Så här såg hon ut innan:
image69

Och här är hon efter klippningen:
image70
och bakifrån ser det ut så här:
image71

Hon är så nöjd och gillar det.

I veckan har jag inte hunnit scrappa alls. Har lite smått
börjat på en LO och hoppas att jag ska få den klar i helgen.

I går var hela familjen och hälsade på min mamma. Och då
bestämde vi att mamma, Tuva och jag ska åka till mässan
i Helsingborg den 24:e mars. Ska bli jättekul. Marie och jag
var där förra året. Det var så trevligt. Men nu ska Marie och hennes
familj snart flytta in i sitt nya hus, så i år har hon inte möjlighet
att följa med.

I dag ska jag och några kompisar åka hem till en kompis och titta
på hennes lilla tjej som föddes för en och en halv månad sedan.
Ha det så bra!
Kommentarer:
2007-03-12 @ 06:34:07
#1: Sanna

Åhh så fin Tuva är i sin nya frisyr! Ska bli roligt att ses i Hbg, bara 2 veckor kvar nu!! kramkram

2007-03-13 @ 12:48:17
#2: ~Marie

WOW! Så fin du är Tuva!
Hälsningar Marie

2007-03-26 @ 09:12:29
#3: Lina

Så himla fin hon blev i håret!
Skoj att träffas i lördags! Hoppas att det inte var för mycket folk på Väla sen :)
kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: