Kristinas blogg

2007-01-29
22:22:02

Bildbevis!

Oj så länge sedan jag skrev här.... Skäms lite. Lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera.
I fredags fick Elin öroninflammation. Ringde sjukvårdsupplysningen och jourhavande skulle
ringa oss i lördags. Blev uppringd några minuter efter utlovad tid. Fick tid redan kl 10.00.
Var på Läkarstationen strax före, men ingen dörr öppen. Provade en annan ingång med lika
resultat. Mörkt överallt och ingen i sikte. Provade att köra till den vårdcentral som vi tillhör, men
där var lika öde där. Åkte tillbaka och provade att dra i dörrarna igen. Men lika stängt som innan.
Det kom andra dit och de hade fått samma angivningar som jag. Klockan tickade och mera människor
kom. Patrik ringde sjukvårdsupplysningen för att se om läkaren kunde ringa mig. Han fick vänta i kö
i nästan 40 minuter. Tillslut var det några som provade en annan ingång och där var hon.
Så strax före elva fick vi komma in.... Tur att där fanns toalett så Elin kunde gå och kissa (hon slutade
ju med blöja strax före jul!). I alla fall så fick hon penicillen. Hon är redan bättre.

Nu kommer det lite bilder på skåpet jag städade ut. Nu tog jag ingen före bild glömsk som jag är. Men
det kommer en bild på hur mycket skräp det blev (minus lite som jag tog från ett annat skåp).
Ska försöka uppdatera med lite scrapalster i veckan.
Ha det gott.
157692-31
Har lite allt möjligt i skåpet, verktyg, presentpapper, barnens pyssel och
sådant som är bra att ha.
157692-32
Vad mycket man samlar på sig!!
Kommentar:
2007-01-30 @ 18:50:23
#1: Marie G

Vad duktig du har varit!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: