Kristinas blogg

2007-02-22
18:52:00

Snö, snö och mera snö...

Ja, hela natten och hela dagen har snön kommit. Det blåser också en
hel del, så snön ligger i drivor och vissa snöhögar är större än andra.

I dag har jag och barnen varit ute och lekt i snön. De har åkt pulka. Elin
tycker det är jättekul. Hann ta några bilder innan batterierna i kameran
var urladdade. Vi har bara en uppsättning så det får bli mera kort en
annan dag. Som det ser ut nu ska snön ligga kvar några dagar i alla fall.
Vi har också varit och tittat på brandbilarna i dag. Det blev öppethus på
brandstationen i stället för uppvisning på deras övningsfält.
Men det var uppskattat det också. Elin var först lite rädd för att sitta i
brandbilarna, men det släppte efter en stund och sedan skulle hon
sitta hela tiden.

Själv har jag gjort lite hushållssysslor, lite jobb (har börjat förbereda utvecklins-
samtalen) och så har jag scrappat två LO´s. Men de lägger jag upp en annan
dag. Hoppades att det nya numret av Scrapbooking mm skulle komma idag, då
jag läst på Scrappiz att andra fått den. Men det var ingen i min låda idag. Får
hoppas att den kommer i morgon. För på måndag jobbar jag länge....
Ha det så bra!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: