Kristinas blogg

2007-12-31
14:32:01

Gott Nytt År och mina 10 favoriter från i år.

Mikaela utmanar oss att blogga våra 10 favorit layouter från året som gått.
Hon hade även samma utmaning förra året. En rolig utmaning och en
liten tillbaka blick på det man skapat under året. Så även jag hänger på och
bloggar mina 10 favoriter.
Här hittar du mina favoriter från förra året.

image252
Denna layouten är ett härligt minne från vår Mallorca resa. Sista morgonen
hittade jag tjejerna sovande så här. Layouten är  en lift av Webmosterhelene.


image253
Gillar den blåa kombinationen. En layout på Tuva när hon är liten.

image254
Gillar färgerna på denna layouten.

image255
Enda layouten som är scrappad från vår bröllopsfotografering.


image256
Gillar färgerna på denna layouten.

image257
En 8*8 layout till min bror och hans frus bröllopsalbum.

image258
Gillar det svarta och röda på denna. Gjord efter en skiss
i Scrapbooking m.m.

image259
Gillar kortet på Elin så mycket. Denna gjorde jag i höstas på
en scrapträff. En lift av Carina. Tack Sara för lånet av alfabetet!

image260
Precis nygjord layout. Gillar färgerna på denna.

image261
Gillar fotot på Tuva.


Jättesvårt att välja och hade jag valt en annan dag hade det kanske blivit
helt andra layouter.

Gott Nytt År till alla mina blogg läsare. Hoppas att ni får en trevlig helg
och ett lugnt nyår.
Kramiz!
Kommentarer:
2008-01-01 @ 15:51:29

Kanonfina LO´s Kristina!
Gott Nytt År.
Kram!

2008-01-17 @ 12:24:31
#2: MiaS

Jättetjusia layouter! Gillar speciellt crocsen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: