Kristinas blogg

2007-08-04
10:07:41

Snart dags att börja jobba

Ja, på onsdag är det dags att återvända till jobbet efter sju och
en halv veckors ledighet. Blir med blandade känslor som jag
går dig. Det ska bli skönt att få igång lite rutiner och att komma
hemifrån lite. Men det känns tråkigt då vi inte haft någon fin sommar.
Men jag känner mig inte bitter för att det kanske kommer finare
väder nu, utan man får njuta på lediga stunder av värmen.

I onsdags körde jag i gång med min träning igen. Ska försöka hinna
dit en vända i dag med. Har haft lite träningsvärk i magen... Men sedan
så har jag ju hållt uppe sedan slutet av maj.
I dag ska vi åka till Sturkö och träffa en del av min släkt. Ska bli kul, särskilt
då solen lyser nu.

För snart två veckor sedan var vi ju på Legoland. Det var kul och barnen
hade det roligt. Vi var där två dagar. Första dagen hade vi fint väder, men
då var köerna jättelånga. Andra dagen regnade det och köerna var
betydligt mindre tidigt på morgonen. Både barnen och vi har åkt en hel del
karuseller.

I måndags var Marie här och pysslade en stund på kvällen. Trevligt och kul
att sitta och scrappa med en vän. Jag gjorde två LO´s. Och sedan har
det flytit på lite i veckan och jag har gjort några till. Totalt i år har jag gjort
89 layouter. Målet i år var att göra två i veckan, alltså 104 stycken på ett
år. Känns som att jag kommer att nå det målet. Så nästa mål är att jag ska
hinna göra så mycket som möjligt på årets bilder. Har dragit ner på antalet
bilder detta året.

Lite bilder på det jag gjort kommer en annan dag!
Ha det så bra!
Kommentar:
2007-08-07 @ 22:47:02

Vad flitig du har varit!
Lycka till på jobbet imorgon.
Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: