Kristinas blogg

2007-08-19
12:16:22

Full rulle...

Ja, det har varit full rulle sedan jobbet startade för en och en halv vecka sedan.
Första veckan jobbade jag långa dagar, medans nu när eleverna också börjat
jobbar jag efter mitt schema, vilket innebär att några dagar är kortare.

Det är så skönt att ha några planeringsdagar innan barnen kommer och
man tror alltid att man ska hinna så mycket. Men det blir aldrig som man tror.
Barnen började i torsdags, så det blev en liten mjukstart med bara två
dagar.

Har inte hunnit scrappa särskilt mycket, men lite har jag gjort. Håller på att göra
lite kort som jag nog kommer att ha till försäljning på jobbet.
Men hoppas att jag ska hinna scrappa lite i dag.
Här kommer lite som jag gjorde i slutet av juli.

          
Den första är efter en skiss i Scrapbooking m.m.

         
Vinterbilderna gjorde jag när Marie var här på pysselträff.

    
Denna är gjord efter en utmaning på Scrapinspiration att lifta en LO av Sanna.

Ha det så gott!
Kommentar:
2007-09-04 @ 21:55:12

Vad många härliga LO´s du har hunnit göra!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: