Kristinas blogg

2007-04-22
15:01:32

Söndag igen

Ja, då var det söndag igen och en hel vecka till har gått. Har haft mycket på jobbet
denna veckan så jag har inte orkat skriva här på ett bra tag. Ska försöka bli bättre
på det.
Under påskveckan fick jag en hel del skapat. Lite har jag ju redan visat och resten kommer
lite senare i detta inlägget.
I helgen har det varit kalas. En kusin till mig fyller 25, så hon firades i går eftermiddag. I går
kväll var jag bjuden på tjejmiddag. Vi är ett gäng tjejer som spelat fotboll ihop tidigare som
har fortsatt att träffas lite då och då. En kul och trevlig kväll. Men i dag är jag rejält trött.
Får bli tidigt i säng i dag.
Elin blev förkyld i fredags (tur i oturen så var Patrik ledig och hon skulle vara hemma). I dag är
hon mycket bättre och i morgon är Patrik ändå ledig med henne.
I dag har Tuva varit på sin första gymnastiktävling. Hon var duktig tycker jag och kämpade på så
gott hon kunde. De skulle bla hjula, men det kan hon inte så hon gjorde inte just det momentet.
Men annars så var det fristående, kullerbytta och lite olika hopp över en plint.
Alla som deltog fick diplom, bästa laget fick medalj och de tre individuellt bästa tjejerna fick också
medalj. Det var bara en klubbtävling. Klart bättre sätt att dela ut priser på nu än i höstas. Då fick
tre av fyra lag medalj, inga diplom och sedan individuella medaljer till de tre bästa tjejerna.
Tror att Tuva var nöjd, hann inte prata så mycket med henne, för hon följde med en kompis hem
direkt.

Nej, nu ska jag sätta mig och göra lite jobb. Ska åka och träna på gymmet senare i kväll (var en
och en halv månad sedan sist!).
Här kommer lite av det jag gjort på sistone. Har gjort en del småkort som jag säljer på jobbet
och de har jag inte orkat scanna. Har lite flera kort på G, men har inte scannat de än.
Ha det så bra!
image85
(scraplift på Scrappiz)

image86
(scraplift på Scrappiz)

image87
(ett kort jag gjort på beställning)

image88
(ett kort jag gjort på beställning)

image89
(hade redan satt på cellofanpåsen så jag scannande med
den på, vilket inte blev alls bra).
Kommentar:
2007-04-26 @ 10:09:04
#1: ~Marie

Oj, så mycket fint du har hunnit göra!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: