Kristinas blogg

2007-04-11
11:46:25

Kortmakeri

Har gjort lite kort de sista dagarna. Har en hel del födelsedagar som
firas nu i april/maj.
image81
Ett kort som jag hoppas landar hos familjen Glader i deras nybyggda hus.

image82
Ett kort till en av mina bästa vänner som fyller år i dag.
Var och firade henne med en fika i går. Ha en bra dag Sofia!

image83
Ett kort till min lillebror som fyllde 27 i förra veckan. Har inte
hunnit träffa honom än, men han ska få det snart tillsammans med....
(ett presentkort)

image84
Ett kort till svärfar som fyller år i morgon. Ska fira honom på
fredag.
Har 3D - lack på paketen, fast det syns inte här. På detta kortet
sitter paketen med distanskuddar.

I går fick jag åka till tandläkaren akut. Bet av en bit av en gammal
lagning i söndags. Trista 700 kronor, men ett måste.
I dag har jag passat på att städa övervåningen. Bytt lakan i sängarna
och så håller jag på och tvättar. Snart väntar lunchen, i dag ska barnen
och jag äta plättar.
I eftermiddag ska jag pyssla. Har en LO som nästan är färdig. Ska dit
ltie text. Det är till en scrapliftsutmaning på Scrappiz. Sedan har jag
lite kort till att göra.
Ha en härlig dag i solen!
Kommentarer:
2007-04-15 @ 23:09:20
#1: Anonym

Vilka kanonfina kort! Nu blir jag ritkigt sugen på att sätta mig o pyssla :) Men klockan är nog lite för mycket för det... Det är ju måndag imorgon
ha det så gott!
kram

2007-04-15 @ 23:09:35
#2: Lina

det var ju jag som skrev ovan... gick lite för snabbt

2007-04-19 @ 06:41:37
#3: Sanna

Åhh så söta kort!!! Jag är inne i ett riktigt kortstim nu, och får inget annat gjort! *fniss*
kraaam

2007-04-19 @ 18:05:41
#4: ÅsaF

Jättefina kort tjejen!! Kram Åsa

2007-04-20 @ 00:57:04
#5: MiaS

Åh, vilka vackra kort!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: